Registrovat Přihlásit VIP program

Servis door to door Strima

Vážení zákazníci,

naše společnost STRIMA CZECH s.r.o. jako jediná v České republice a na Slovensku disponuje nejen nejen showroomy v Brně, Praze a Prostějově, ale máme největší počet mechaniků šicích strojů. To je také důvod, proč dokážeme nabízet speciální servis  , tzv. servis door to door - nejkomfortnější formu vyřízení záruční opravy, která zahrnuje vyzvednutí stroje u vás doma, jeho opravu a odeslání zpět k vám na naše náklady. Na všechny námi nabízené značky:




Protože kvalita strojů, které nabízí internetový obchod www.sicistroje-shop.cz je vždy vyzkoušená, nabízíme  exkluzivní podmínky na záruční servis. Když nakupujete šicí stroje u nás, již nemusíte pátrat, kde je nejbližší záruční servis. V případě poruchy v záruční době a splnění podmínek pro přiznání statusu Servis door to door, stačí jednoduše zavolat na naši zákaznickou linku +420 544 226 298, nebo napsat na reklamace@sicistroje-shop.cz sdělit potřebné údaje a nachystat stroj pro přepravu. O více se starat nemusíte! Chcete osobně? navštivte naše pobočky : Centrála Brno - Praha - Prostějov

Stroj si u vás vyzvedne přepravce, zdarma jej odveze k nám, zdarma jej opravíme a zdarma přivezeme zpět v co nejkratší době. A ještě od nás dostanete malý dárek!

Podmínky pro udělení statusu Servis door to door

  • Stroj musí být zakoupen od naší společnosti.
  • Stroj musíte provozovat na území Česka nebo Slovenska (na vašem letním sídle na Bahamách stroj opravdu vyzvednout nemůžeme)
  • Stroj musí být předán kompletní v originální krabici s originálními vnitřnímu vycpávkami, které garantují nepoškození přístroje, stroj musí být zaslán s kompletním příslušenstvím pro případ odzkoušení (zejména pedál, kabel atd.). Chtěli bychom vás poprosit, abyste originální krabici někde uschovali a pro případ posílání do servisu využívali, vyhnete se nepříjemnostem, kdy stroje zabalené v novinách v bedně jsou někdy poškozeny a dopravce pokud není krabice mechanicky protržena a je jen zdeformována nechce uznat poškození v rámci reklamace.
  • Servis door to door se vztahuje na všechny šicí stroje zakoupené naším prostřednictvím

Postup při vyřízení záruční opravy v režimu Servis door to door

  1. V případě poruchy šicího stroje v záruční době si připravíte záruční list se všemi údaji.
  2. Na zákaznické lince +420 544 226 298 nahlásíte typ závady. (V případě, že servisní technik zjistí, že se jedná o banální závadu a lze ji snadno odstranit ve spolupráci s vámi, může vám pomoci bez zbytečné přepravy stroje)
  3. Dohodnete se servisním technikem čas, kdy může přepravce stroj vyzvednout, a přesnou adresu, kde bude stroj připraven (u vás doma, v zaměstnání, u sousedů nebo příbuzných) 
  4. Nahlásíte vaši adresu, e-mail a telefonní kontakt, na který vám bude volat přepravce. 
  5. Stroj zabalíte do původní krabice s originálními vycpávkami, přiložíte záruční list (nebo jeho kopii) a fakturu a v dohodnutém čase jej předáte dopravci. 

V případě, že nebudete zastihnuti na adrese, která byla dohodnuta, nebo nebudete k zastižení na udaném telefonním čísle, nebo nebudete schopni se dohodnout na termínu předání, nemá toto vliv na záruční opravu stroje, ale musíte sami zajistit dopravu šicího stroje k nám na vaše náklady. Doprava zpět je v případě uznané záruční opravy opět zdarma. 

V případě, že není oprava stroje posouzena jako záruční, budete o tomto neprodleně informováni a budete upozorněni na cenu mimozáruční opravy včetně dopravného do místa určení. Pokud z nějakého důvodu nebudete souhlasit s cenou za opravu, bude vám stroj zaslán zpět na vaše náklady.

Pokud nesplníte některou z podmínek servisu door to door, ale je v záruce, nebo se jedná o pozáruční servis nic se neděje, stroj nám pošlete, nebo dovezte, vše vyřídíme a vyřešíme!

Společnost STRIMA CZECH s.r.o. si vyhrazuje absolutní právo vy vyjímečných případech (akční cena, nebo sleva na zboží přesahující více jak 30% běžné ceny) tento servis door to door neuplatňovat, v tomto případě platí bežné podmínky podle občasnkého zákoníku, kdy zákazník zboží zasílá na vlastní náklady a tyto jsou mu v případě uznání záruky proplaceny.