Registrovat Přihlásit VIP program

Doprava: Česká pošta


Balík do ruky

Česká pošta doručí vaší zásilku obvykle do 24 hodin od předání zásilky do přepravy. Níže naleznete podrobnější informace týkající se této možnosti doručení Vašeho zboží.

  • Oblast doručení: celá ČR
  • Dny doručení: pracovní dny
  • Doba doručení: obvykle do 24 hodin (po potvrzení o odeslání Vaší objednávky)
    • Platí v případě objednání do 11:00 předchozího dne* a jsou-li veškeré položky z Vaší objednávky skladem na centrále Brno
  • Časové rozmezí doručení: 8:00-16:00 (ve vybraných lokalitách až do 20:00)
  • U České pošty můžete pomocí webového formuláře změnit dispozice pro svoji zásilku, jako je:
    • Dodání zásilky dopolední pochůzkou
    • Uložení zásilky na poště bez pokusu o doručení
    • Uložení zásilky na jiné ukládací poště
    • Posunutí prvního doručovacího pokusu o jeden pracovní den

Přesný výběr hodiny dodání není bohužel možný. V den doručení budete kontaktováni pomocí SMS o přesnějším času doručení. Pokud nebudete přepravcem zastiženi, obdržíte do schránky papírové oznámení, na které z nejbližších pošt byla Vaše zásilka uložena.

Před převzetím zboží prosím zkontrolujte, zda je obal zásilky neporušený, v případě jakékoliv nesrovnalosti zboží nepřebírejte. Kontrola funkčnosti výrobku na místě není možná.

Pozor, pokud si zboží nevyzvednete do 7 kalendářních dnů, je automaticky odesíláno zpět.

*Objednávky přijaté o víkendu a svátcích jsou předány do přepravy nejbližší pracovní den a doručovány následující pracovní den.

 

Jestliže celková cena Vaší objednávky přesahuje 2.420 Kč včetně DPH (1.000 Kč pro členy VIP klubu), získáte tím výhodnější cenu dopravy:

Typ službyCena včetně DPHObjednávka nad 2.420 Kč
Dopravné206 Kč99 Kč
Dobírka45 Kč45 Kč

 

Pro bližší informace ohledně stavu a termínu dodání je možné využít:

  • Zásilku můžete sledovat na: Sledování zásilek
  • Informační linku přepravce: +420 800 177 889

Pro bližší informace ohledně zásilky budete potřebovat číslo balíku, které naleznete následující den po expedování objednávky v sekci Faktury nebo ve své e-mailové schránce.